Zoho Support

zoho-support
Zoho Support uitproberen?

Zoho Support

Zoho Support is een web-based customer service software speciaal ontworpen zodat u zich kan focussen op klanttevredenheid. Zo bereikt u al uw klanten gemakkelijk via één interface. Dit omdat Zoho Support alle verschillende kanalen zoals e-mail, telefoon, chat, social media en forums samenvoegt zodat u een duidelijk overzicht hebt. Op deze manier kunt de klanten gemakkelijk en snel helpen.

Werk Productief

Automatiseer verschillende taken die de productiviteit van uw customer service team kunnen vertragen. Middels Zoho support kunnen ze focussen op de dingen die echt belangrijk zijn, namelijk de klanttevredenheid.
Zo kunt u met Zoho Support bijvoorbeeld automatisch tickets toewijzen aan de juiste persoon binnen uw team. Zelfs wanneer een ticket te laat beantwoordt dreigt te worden, kan deze automatisch doorgestuurd worden naar de manager, of de persoon die eind verantwoordelijk is, zodat er geen ticket onbeantwoord blijft. Bovendien kunnen uw klanten en uw personeel automatisch op de hoogte worden gebracht van updates in hun tickets.

Werk Overal

Op elke plek en op elk device is de Zoho Support tool bereikbaar. Hierdoor kunt u snel en op elk moment uw klanten te woord staan en helpen met de vragen die ze hebben. Bovendien brengt het werken via mobile devices ook handige functies. Zo kunt u er voor kiezen om notificaties van Zoho Support te ontvangen op uw mobiel. Ook kunt u gemakkelijk via uw device taken doorgeven aan een collega, bijvoorbeeld als u niet aan het werk bent, of wanneer u er niet veel verstand van heeft.

Meer weten?

GeeFirm is gecertificeerd Zoho specialist in Nederland. Zou u meer willen weten over Zoho Support neem dan contact met ons op.

Sluiten