Meer klanten bedienen in minder tijd

1. Groter marktbereik.

Het vergroten van je marktbereik is een formule uit de marketingleer die je makkelijk kan vertalen naar je bedrijf. Theoretisch meet je je eigen afzet afgezet tegen de afzet van de concurrent. Hoe hoger je scoort, hoe beter

2. Juiste balans.

Scoren doe je door de juiste balans te vinden in distributiegraad, de juiste propositie en de ‘hitrate’ ofwel de verkoopscore. Maar hoe kan je nu je hitrate of distributiegraad verhogen? De kwaliteit van sales zit hem in veel verschillende zaken. Denk aan de snelheid van reageren op klantverzoeken, de kwaliteit van je boodschap, je kanaalkeuze en het gekozen communicatie-instrument. Met de juiste CRM oplossing ben je in staat op grond van resultaatmetingen toe te werken naar de juiste balans.

3. Een goed pakket.

Een goed dienstenpakket werkt met workflow automation op het gebied van klantinteractie en -communicatie, email-templates, heeft social media integratie, is geïntegreerd met VoIP telefonie, stuurt alerts uit, reageert op website bezoekers en geeft je bruikbare rapportages. Door de inzet van dergelijke tools laat je het systeem werken, maak je jezelf vrij en kan je dus in minder tijd meer doen. INTERNET OVERAL verkoopt zo’n pakket.

meer klanten bedien je in minder tijd (2)

4. Zoho CRM

In een goed klantregistratiepakket kun je zaken aan elkaar koppelen en het is aan te passen aan de routine van werken binnen je bedrijf. Dit komt overigens de acceptatie van CRM binnen je organisatie ten goede. Zoho CRM geeft je de tools om sneller te werken en om automatische stappen te zetten in de workflow. Als na een offerte de deal rond is, gaat er automatisch een bericht naar de financiële administratie om een debiteur aan te maken. Ook de gewerkte uren voor een klant hoef je niet meer zelf door te geven. Dergelijke stappen kunnen worden geautomatiseerd. Zo bespaar je bij de interne organisatie aardig wat tijd, tijd die men vervolgens kan besteden aan het binnenhalen van nieuwe klanten.

5. Tevreden klanten

INTERNET OVERAL levert allerlei workflow diensten en implementeert het Zoho CRM voor afdelingen sales, aftersales en services organisaties. Ze brengen de processen van je bedrijf in kaart en adviseren hoe zaken handiger en effectiever kunnen. Ook wordt aandacht gegeven aan de integratie met de website, kantoorautomatisering en telefonie. Het werkt veel prettiger als je niet alles opnieuw hoeft in te voeren, maar dat bepaalde processen automatisch gaan. De klant krijgt sneller een reactie wat grotere klanttevredenheid oplevert. En daar gaat het uiteindelijk om!

Kennismaken?

Deel dit bericht:

Inschrijven voor de nieuwsbrief


Voornaam*
Achternaam*
Email*
Neem de code over
Reload
Sluiten